.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویری زیبا از زیباترین پل عابر شهر تهران

 

در 

دلم نمی خواست پلی را طراحی کنم که مردم صرفا از آن برای قدم زدن و رفتن از یک پارک، به پارک دیگری استفاده کنند؛ مایل بودم طرحی را ارائه کنم که مردم را کمی بر روی خود نگه داشته و آنها را به تفکر وادارد.

اینها بخشی از صحبتهای لیلا عراقیان، طراح جوان پل طبیعت تهران است.

 

پل طبیعت، پیکره اش را از سی و سه پل اصفهان الهام گرفته؛ مکانی که نامش، حکایت از ۳۳ قوس بر پیکره آن پل دارد. و اما حسی که به بازدید کنندگان دست می دهد، بی شباهت به دیدار از پل خواجو نیست؛ مکانی که مرکز دیدارهای عمومی، شعرخوانی و چای خانه های سنتی بوده است.

  در      در      در      در      در      در      در      در      در      در      در      در      در      در      در      در      در          در      در      در     

 

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سلام بر عشق 26 ارديبهشت 1394
خیلی زیباست...احسنت به خانم عراقیان واقعا خسته نباشید...مسولین مازندران که دم از مردونگی میزنند یک کمی از خانم عراقیان یاد بگیرند....
سید 27 ارديبهشت 1394
واقعا حاج باقر لیاقت ریاست جمهوری رو داره .البته عبوری هم استانداری حقشه
مهندس علی 27 ارديبهشت 1394
همانگونه که ملاحظه می کنید مهندسان معمار در طراحی پلها نیز مهارت دارند ، بد نیست آقایان مسئولین قانونگذار یک بازنگری در قوانین نظام مهندسی بنمایند تا جایگاه معماران در طراحی ، ساخت و نظارت ساختمانها احیاء و همانند سایر کشورهای جهان گردد و مهندسین عمران نیز به جایگاه خویش که محاسبات اینگونه ابنیه است باز گردند و از دخالت در طراحی ها پرهیز نمایند .
مهندس علی 27 ارديبهشت 1394
همانگونه که ملاحظه می کنید معماران در طراحی پلها نیز مهارت دارند . بد نیست آقایان مسئولین قانونگذار در قوانین نظام مهندسی بازنگری نمایند تا جایگاه معماران در طراحی و نظارت ساختمانها احیاء و همانند سایر کشورهای جهان گردد و مهندسین عمران و یا سازه به محاسبه اینگونه ابنیه بپردازند و از دخالت در طراحی و نظارت ساختمانها پرهیز نمایند .
مهندس علی 27 ارديبهشت 1394
همانگونه که ملاحظه می کنید معماران در طراحی پلها نیز مهارت دارند . بد نیست آقایان مسئولین قانونگذار در قوانین نظام مهندسی بازنگری نمایند تا جایگاه معماران در طراحی و نظارت سختمانها احیاء و همانند سایر کشورهای جهان گردد و مهندسین عمران و یا سازه به محاسبه اینگونه ابنیه بپردازند و از دخالت در طراحی و نظارت در ساختمانها پرهیز نمایند .
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
قابل توجه شهرداران عزیز قبلی و فعلی ساری یاد بگیرند نه اینکه دوتا خونه را خراب کنند و پارکینگ خاکی درست کنند کل دنیا را خبر دار کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.